Tuesday, December 10, 2013

CinemaPİNK: Blues Müzik ve Kitapların Buluşma Noktası Taksim



cinemapink blues muzik ve kitaplarin bulusma noktasi taksim 1






Sinema Salonlarına şık alternatif CinemaPink!


Şehrin kalbinde, Beyoğlu ritminde Demirören'de karşıma çıkan bir yer.  Krispy Kreme uğramıştık. Çok yorgundum. Kahvemi yudumlarken başımı kaldırdım ve eşsiz kütüphaneyle karşılaştım. Kitapları incelemek , neler oluyor bir bakmak için çıktım. Blues müzik beni çağırdı. Sağ tarafa bakınca mavi ışıklar, retro atmosfer beni benden aldı. Burası da ne dedim. CinemaPink çalışanları beni aydınlattı. Her mekan ayrı bir konsept. Cinemaya gelenlere seçkin bir atmosfer sunulmakta. Aynı katta biraz daha ilerde de çocuklar için özel oyun alanı var. Kitap okumak isteyen, müzik dinleyen ve oyun seçeneğini seçenler bir arada ama bağımsızca takılabiliyor. Fikre bayıldım doğrusu.


cinemapink blues muzik ve kitaplarin bulusma noktasi taksim 2


Kitaplarrrrr demiştim dimi.


cinemapink blues muzik ve kitaplarin bulusma noktasi taksim 3


Birçok yayınevinin eseri bulunmakta. İlk aklıma gelenler: Martı, Artemis, Epsilon, Doğan, Pegasus, Epsilon, Altın, İnkılap ...


cinemapink blues muzik ve kitaplarin bulusma noktasi taksim 4


İşte çıkalı bir yılı geçmemiş tazecik eserler de sizlerle.


cinemapink blues muzik ve kitaplarin bulusma noktasi taksim 5


Tarihi devirlere yolculuk mu dediniz.


cinemapink blues muzik ve kitaplarin bulusma noktasi taksim 6


Türk yazarların eşsiz eserleri.


cinemapink blues muzik ve kitaplarin bulusma noktasi taksim 7


Bir bakmışsınız yaşanmışlık izleri...


cinemapink blues muzik ve kitaplarin bulusma noktasi taksim 8


Güzel bir mekan, farklı bir seçenek sizlerle.


Tarih84


No comments:

Post a Comment