Monday, November 18, 2013

kuru börülce salatası......





kuru borulce salatasi 1


malzemeler

- 1 su bardağı kuru börülce

- 1 adet orta büyüklükte domates

- 1/2 kırmızı biber

- 2 dal kereviz sapı

- 1 adet küçük kırmızı soğan

- yarım demet maydanoz

- 1 adet yeşil soğan


kuru borulce salatasi 2


sos için malzemeler

- 3 çorba kaşığı sızma zeytinyağı

- 2 tatlı kaşığı balsamik sirke

- 1 tatlı kaşığı dijon hardalı

- taze çekilmiş karabiber

- bir tutam tuz


kuru borulce salatasi 3
hazırlanması

- börülceyi yıkadım - süzdüm - orta boy bir tencereye koydum - üzerini dört parmak geçecek su ekledim - yumuşayana kadar haşladım

- kırmızı biberi ve kereviz saplarını ince doğradım

- domatesin kabuklarını soydum - çekirdeklerini temizledim - doğradım

- kırmızı soğanı yemeklik  doğradım

- maydanozu doğradım

- yeşil soğanları ince çapraz doğradım

- büyük bir salata kasesinde haşlayıp süzdüğüm börülceleri sebze ve otları iyice karıştırdım

- sos malzemesini küçük bir kasede karıştırdım ve salatanın üzerine döktüm servis ettim

No comments:

Post a Comment