Wednesday, March 26, 2014

1 Pelerin , 9 Kombin :)



Bir önceki postumda pelerinle işimiz henüz bitmedi demiştim :) 


bu postta farklı kombin önerileri bulacaksınız.. buradaki postumda olduğu gibi kendi kıyafetlerim , aksesuarlarım ve satıştaki ürünlerimle bir şeyler hazırladım.. geri kalanı sizin hayal gücünüze kalmış.. hep ne diyorum ? bir kıyafetten onlarca kombin çıkarabiliriizz ! :)






Hemen başlayalım çok fotoğraf var :)






İlk kombin mavi , krem ağırlıklı.. her zaman kullandığım müptelası olduğum jeanim yine baş köşede :)






Elbise : Yeni Gibi sevgili Suna'nın hediyesi


Şal :  Kayra 'dan hediye


Tasarım Büyük Clutch : Derya'nın İncisi  'nin hediyesi


Jean : Levı's


Pelerin / Panço : Reyna Moda






1 pelerin 9 kombin 1






Yine saks mavisi elbise , eşarp ve çanta değişiyor bu kez.. 


bu ayakkabılarımı da altı temiz diye uysun uymasın her kombine ekledim :) ve onlar satıştaydı satmamaya karar verdim ayrılamıyorum çünkü :) biraz dar bana ama evde sık sık giyip açarak veya kalıba sokarak bu sorunu çözmeyi planlıyorum :)






Eşarp : Yeni Gibi Sevgili Suna'nın hediyesi



1 pelerin 9 kombin 2






Yüzük : Antalya'dan


 ablamla değiş tokuş ettiğimiz takılardan :)



1 pelerin 9 kombin 3






vee sıra benim favorimde..


baharı özlediğimden midir nedir siyah tutkunu olmama rağmen elim gözüm hep pastel renklerde..






Pudra Elbise : Tuğra Moda 


( bu elbisenin kombin postu için buraya tık tık  )


Jean : Levı's






1 pelerin 9 kombin 4






Kolye : Antalya'dan


ablamdan yine :)






1 pelerin 9 kombin 5






Bu harika ayakkabılarım BiBashka Butik Tasarımı.. 


harika tasarımları var bana hediye etmek istediklerinde içlerinden seçim yapmakta oldukça zorlandım. ama şimdi seçimimden çok memnunum :) 


bakmayın kombin postuna eklediğime ben onu dışarda giymeyi hiç düşünmüyorum :) en azıdnan şimdilik.. daha çok sergilenmesi gereken bi şeymiş gibi geliyor bana ki onu da yapmıştım :) buraya tık tık 






Çanta : Bakırköy Pazarı



1 pelerin 9 kombin 6






vazgeçilmezim siyahlar :) 






Elbise : DeFacto ( burada postu olan elbise )



1 pelerin 9 kombin 7






1 pelerin 9 kombin 8






burada siyah zeminli eşarptan mora geçiyoruz.. 






1 pelerin 9 kombin 9






Bu renk ,bu model en çok satılan eşarp bu arada.. gizli bir mor modası var sanırım :)



1 pelerin 9 kombin 10






Suradaki kombinde pelerininin önü kapalı.. orjinal kemeriyle görüyorsunuz.. 






Çanta : Tuba Can Tasarımı ve bana hediyesi






1 pelerin 9 kombin 11






ve altın rengi kreme en yakışan renklerden biri , yanında yeşil ve kahveyle birlikte..



1 pelerin 9 kombin 12






Kolye : Yeni Gibi


Çanta : Yeni Gibi


Sevgili Suna'nın hediyeleri.. 



1 pelerin 9 kombin 13






Pembe ve mor.. çocukluğumdan beri birbirine en çok yakıştırdığım ama nedense bi arada pek kullanmadığım renkler.. bi kenara yazdım bunu.. daha çok kullanıla :)






Çanta : Tod's ( Butik Modakolik ) Hediyesi 


Tasarım Babet : Bibashka Butik Hediyesi


Jean : Levı's






1 pelerin 9 kombin 14






Kolye : Sweet Home Hediyesi 



1 pelerin 9 kombin 15






Kırmızı bir dönem çok kullandığım şimdilerde nedense aramda mesafe olan renk..


ama bu kombinle kararımı gözden geçirdim o ayrı :)






1 pelerin 9 kombin 16






ve bir kombin postunun daha sonuna geldik.. yeni firmalar yeni ürünlerle buluşmak dileğiyle.. harika ciciler var daha sizi tanıştırmak istediğim :)






Herkese Öpücükler.. 






Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


Çatı Katı Instagram


Çatı Katı Facebook Sayfası


Çatı Katı Twitter


Çatı Katı İlkay Satıyor






Ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız iletişim : catikatiilkay@gmail.com


1 pelerin 9 kombin 17

No comments:

Post a Comment