Friday, March 14, 2014

en güzel lif çeşitleri

Merhabalar degerli web sitesi okurlarimiz. Bugunku yayinimiz en güzel lif çeşitleri.

Merhabalar sevgili dostlarım,takipçilerim   şirinmi şirin ,şekermi şeker bu güzel  lif modelinin açıklamasını yapmak için  hazır bulunmaktayım efenim:)) bu liften bir kaç tane ördüm tabii, hem kolay hemde  değişik bir model ee hadi bakalım sizlerde alın tığları ipleri başlayın artık örmeyen kalmasın efendimm:))

                                      -BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM-

         


en guzel lif cesitleri 1



en guzel lif cesitleri 2






Evet  lifimize  bir fıstık yaparak başlıyoruz,fıstıklarınız benimki gibi birazcık dolgun olsun isterseniz 3 seferde çekmenizi öneririm arkadaşlar,



en guzel lif cesitleri 3






tekrar bir fıstık yaptım,parmağımla gösterdiğim yere hemen ilk fıstığın dibine  yine bir fıstık yapıcam,



en guzel lif cesitleri 4






işte böyle,



en guzel lif cesitleri 5






iki fıstığıda güzelce sıktım,



en guzel lif cesitleri 6






mavi ipime geçtim daha doğrusu (turkuaz),



en guzel lif cesitleri 7






onunlada bir fıstık yapıp sıktım,



en guzel lif cesitleri 8


                                                 ikinci fıstığıda yapıp,


en guzel lif cesitleri 9










yine aynı yere ilk mavi  fıstığın dibine 1 fıstık daha yapıp ikisini birden çektim,



en guzel lif cesitleri 10




                                 arada bir veya iki zincir çekiyoruz ,eğer lifiniz  kasarsa, eliniz sıkıysa

                                                     iki zincirde çekebilirsiniz arkadaşlar,


en guzel lif cesitleri 11








  diğer beyaz fıstığın tepesine  batıyoruz,   bir fıstıkta oradan çekip sıkıyoruz,  

                                     


en guzel lif cesitleri 12






evet gördüğünüz gibi yine aynı şekilde  üç fıstıkta mavi renkle ördüm,



en guzel lif cesitleri 13






şimdi bir üst sıraya geçicez ,geçicez  ama nasıl,  bu kısımları çokkkk detaylı resimleyip anlatmaya çalıştım arkadaşlar:))tığımla beyaz ilmeğimi uzunca tabii çekerek alıyorum ve bu şekilde mavi  ipimle olan ilmeğin içinden geçirerek mavi ipimi sıkıca çekiyorum, 



en guzel lif cesitleri 14






işte böyle,



en guzel lif cesitleri 15








                                               yine aynı işlemler,


en guzel lif cesitleri 16







en guzel lif cesitleri 17






bu sıramızda bitti,



en guzel lif cesitleri 18


      evett şimdi pembe ipimize geçtik,aslında arkadaşlar bu lif modeli sevgili,

    evren arkadaşımın modeliydi o orjinalinde iki renkle örmüştü ama ben                                                 evde elimde kalan azıcık lif iplerinide bu şekilde düşünerek değerlendirdim çokda şeker oldu ama öyle değilmi:))


en guzel lif cesitleri 19






evet pembe rengimlede  sıra başına kadar gittim,



en guzel lif cesitleri 20


                                              bir üst sırada yine beyaz ipimle gittim,


en guzel lif cesitleri 21








                             şimdi mavi ipime geçicem ama nasıl geçeyim,o bayağı aşağıda kaldı:)) deneme yanılma bir şekilde çözüm buldum:)) tığımla gösterdiğim yerden mavi ipimi çektim,

                             






en guzel lif cesitleri 22






hımm bu kısımda resim çekmemişim ok işareti ekleyerek düzenledim:))


 yine ok işaretiyle gösterdiğim yere tığımla girip mavi ipliği bu şekilde yukarıya 


                                         taşıyorum ve sabitleyerek üste çıkıyorum,:))


                                       


en guzel lif cesitleri 23


                          işte böyle bunlar ufak tefek detaylar ama ben bolca resimleyerek açıklamaya çalıştım ,


en guzel lif cesitleri 24










lifimizin kenarı böyle olmayacak tabiki arkadaşlar, onun içinde güzel bir tığlama şekli düşündüm fikrim geldi merak etmeyin kızlarr:))






en guzel lif cesitleri 25










evet arkadaşlar 19 fıstık olana kadar lifimizi bu şekilde artıra artıra ortaladık:))eee şimdi ne yapıcaz eksiltme sıralarına geçicez hadi bakalım bir dünya resimde o bölümde çektim:))








en guzel lif cesitleri 26








    pembe ipime sıra geçtiği için yine yukarı çektim ipimi,vee bir örümcek yaptım

                             

                                           


en guzel lif cesitleri 27


                                  işte görmüş olduğunuz yere aralarda çektiğimiz o bir veya iki zincir olan kısma

                                          sabitliyoruz,

                                   


en guzel lif cesitleri 28



en guzel lif cesitleri 29


                                    sıra sonuna kadar gidiyoruz ,


en guzel lif cesitleri 30











en guzel lif cesitleri 31
                                 

                                önce beyaz ipimi tığımla çekip gördüğünüz yere sabitledim, burada örümcek çekmiştim                

                                         sanırım,




en guzel lif cesitleri 32






tekrar bir örümcek çekip pembe ipimle olan ilmeğin içinden geçirerek sıktım,


       


en guzel lif cesitleri 33






sırada beyaz sıramız var yine aynı işlemler ,resimler inş yararlı olur ,



en guzel lif cesitleri 34





en guzel lif cesitleri 35






işte bu şekilde eksiltmeleri yapıyoruz Facebook sayfamda arkadaşlarım bu kısımda nasıl eksiltmelere geçiceklerini sormuştular,sizlerinde gördüğü gibi gerçekten kolay bir lif modeli,



en guzel lif cesitleri 36







en guzel lif cesitleri 37



en guzel lif cesitleri 38



en guzel lif cesitleri 39




                                  evet sıra sıra artık lifimiz yavaş yavaş tamamlanıyor, hımm unutuyordum

                                           kenar oyamızıda açıklayıp perdeyi kapatalım artık:))


en guzel lif cesitleri 40






evet arkadaşlar lifimiz bittikten sonra acaba nasıl bir kenar oyası yapmalıyım diye düşünürken bu şekilde etrafını geçmeyi uygun buldum çokda hoş oldu,tabiki sizlerin zevkine kalmış bu kısım ama ben yinede nasıl yaptığımı açıklıyayım üç ipide bir yürüttüm:))sırasıyla beyaz ipliğimle üç pıpırcık yaptım,



en guzel lif cesitleri 41








                              pembe ipime geçtim onu beyaz ilmeğin içinden geçirerek beyaz ipimi  sıkıca çektim, pembe rengimle üç pıpırcık yaptım ,


en guzel lif cesitleri 42






bu şekilde,



en guzel lif cesitleri 43






sonra mavi,



en guzel lif cesitleri 44


                                             gördüğünüz gibi bakın üç renkde aradan yürüyor:))


en guzel lif cesitleri 45


                                                    bu şekilde lifimin etrafını tığladım canlarım,


en guzel lif cesitleri 46



en guzel lif cesitleri 47










en guzel lif cesitleri 48






işte şekerler bitti :))






en guzel lif cesitleri 49



en guzel lif cesitleri 50



en guzel lif cesitleri 51











diğer turuncu renkli olan lifimide ekledim yukarıda, dilediğiniz renkleri ,birbirine uyumlu renkleri kullanırsanız çok hoş lifler olucağına eminim herkese kolay gelsin efendim her zamanki gibi  bana sormak istediğinz  bir şey olursa buradan ,mail adresimden,yada face sayfamdan ulaşabilrsiniz:)))








Tavsiye ettigimiz guzel siteler : son moda lif modelleri

No comments:

Post a Comment