Sunday, March 30, 2014

YENİ SAYFA VE SON ZAMANLAR



yeni sayfa ve son zamanlar 1
Yine çok uzun zaman oldu sayfama yazamayalı. Pek çok sebebi var. Biraz sağlık problemleri biraz eğitimler ve sosyal olaylar olsa da sayfamı yeni bir yüze kavuşturma çabaları en önemlisiydi. Halen daha tamamlayabildiğimi söylemek zor fakat zaman buldukça kalan eksikleri de tamamlayacağım.

Eğitim için gelen arkadaşlarım uzun zamandır artık bana ait bir logo sahibi olmam gerektiği konusunda ısrar edince bu konuda da sayfa düzenimi yapan sevgili Gülçin (GeCe Design) onu da hazırladı. Kendisine çok teşekkür ediyorum.


yeni sayfa ve son zamanlar 2


Önlük yaptırmak hiç aklımda yoktu fakat büyük bir alışveriş merkezinde yapacağım workshop için mutlaka olması gerektiği söylenince yine logomu taşıyan bu cici önlükleri tasarladık.  Yapımında emeği geçen sevgili Serli ve Magic Babies'e çok teşekkür ederim. 


yeni sayfa ve son zamanlar 3
 Logoyla uyum içerisinde olsunlar diyerek  bu rengi seçtim kutularda da. Artık öğrencilerim yaptıkları makaronları bu kutulara koyup evlerine götürüp sevdikleriyle paylaşacaklar.


yeni sayfa ve son zamanlar 4
Bloğuma yazamadım fakat daha ilerde sizlerle paylaşacağım pek çok güzel lezzet çıktı mutfağımdan. Bunların bir kısmı Fransız lezzetleri birazı da Türk yemekleriydi. Arayı açmadan yazmak için kendime söz veriyorum buradan.


yeni sayfa ve son zamanlar 5
Tabii ki eğitimler yine devam ediyor. Simli Mutfak bloğunun sahibi Bengi,


yeni sayfa ve son zamanlar 6
 Adanadan gelen Ülkü Hanım ve kızı Gülsen,


yeni sayfa ve son zamanlar 7
ve Düzceden gelen sevgili Emine (hamurperisi) ile makaronlar yaptık geçtiğimiz hafta.O gün teslim edildiği için önlüğü ilk kez giymek sevgili Emineye kısmet oldu .Emineciğim gönülden yazdığı güzel mesaj ve dilekleriyle beni çok mutlu etti.

Türkiyenin dört bir yanından gelen öğrencilerimle birlikte olmak, aynı tutkuyu paylaşmak, onlarla sımsıcak bir iletişim kurmak ve bolca da sohbet etmek beni çok mutlu ediyor. Umarım onlarda benim kadar mutlu ayrılıyorlardır mutfağımdan.

Sözü çok uzatıp sizleri sıkmak istemiyorum. Neler yaptığım konusunu merak edenleriniz olursa

yukarıdaki ikonlardan da anlaşılacağı üzere artık facebook ve instagram sayfalarımdan da beni takip edebilirsiniz.

Tariflerde buluşmak üzere şimdilik hoşcakalın.

No comments:

Post a Comment