Wednesday, January 8, 2014

İşte Öyle Bir Şey :)



















Sevdiceğimin doğum günüsü gecesi ile ilgili alışveriş yaparken kalp şeklinde kek kalıbı aldım, güya akşam için güzel bir kek yapacaktım hatta maytap falan almıştım onları da kekin üzerine koyacaktım falan ama zaman problemi yaşadığım için keki yetiştiremedim nası olsa pasta kestik dedim :) geçen akşam kalıbı bir denemek istedim ve çok güzel damla çikolatalı bir kek yaptım çok güzel oldu, kek kalıbından da aşırı derecede memnun kaldım... :)






iste oyle bir sey 1



Ve keki yaptığım gün ben sevgilime süpriz yapayım derken oda bana süpriz yapma peşindeymiş, her kış bahsettiğim gibi bu kışta Koko sezonunu açmış olduk :) Kasım başından beri her yerde arıyoruz ama bulamamıştık, geçen gün sevgilim bulmuş ve bana süpriz yapmış, biraz daha bulamasaydım en sonunda Alaska'yı arayıp soracaktım ne iş arkadaş kışın ortasına geldik hala koko yok etrafta diyecektim ama son dakika sevindirdiler beni :) 


iste oyle bir sey 2






Siz bilir misiniz Kokoyu? :) 







No comments:

Post a Comment