Thursday, January 30, 2014

yuva kurmak...



yuva kurmak 1


Her genç kızın hayali mi? dur dur genç kız değil her kız çocuğu bu hayalle mi büyütülür?

evlenip çocuk sahibi olmak..

Kaç yaşında işlemeye başlıyor bu istek bünyeye? Aldığımız barbie lerle, bebeklerle, yaptığımız şakacıktan yemeklerle, masa altında kurduğumuz misafircilik oyunlarıyla..Annemizden gördüğümüzü yapma isteği, rol modelimizi mükemmel taklitleme güdüsü..bizi buralara getiren. Bir yandan da insan soyunun devamı açısından pek mühim bir içgüdü, yavrunun olması ve o yavruya yuva kurmak..












Yeni keşfettim Kimbra ve sesini, dinlerken rastladım şarkıya..

Cuma gecesi keyfim oldu sıcak yuvamda! İlginç bir klip, dikkatli izleyin. Kızları önce kocaman kadın sandım, sonra bir baktım ve çok şaşırdım, sonra da bu yazı çıktı ortaya..

Sen yuva kurmasan, neler olurdu hayatında? Günümüzün moda deyişiyle paralel evreninde ne var acaba? Hiç merak ediyor musun?


yuva kurmak 2



No comments:

Post a Comment